Nasza misja to tworzenie nowych standardów obsługi klienta- na miarę potrzeb XXI wieku.
Nowy standard notariatu - nieprzerwanie od 1992
Od początku działalności priorytetem kancelarii Knuplerz&Partnerzy jest zapewnianie
Państwu obsługi czynności notarialnych na najwyższym profesjonalnym poziomie.
Doświadczenie trzech pokoleń notariuszy oraz nieustanne dążenie do podążania z duchem
czasu to gwarancja rzetelności, bezpieczeństwa obrotu prawnego i zgodności z
obowiązującymi przepisami polskiego prawa.
Jedną z głównych wartości przyświecających naszej pracy jest wysoka dostępność.
Stawiamy na przejrzystą komunikację i informowanie Państwa o wykonywanych
czynnościach w sposób jasny, prosty i zrozumiały dla każdego. Kładziemy także szczególny
nacisk na czas, skracając go skutecznie do niezbędnego minimum.
Zapraszamy zarówno klientów indywidualnych jak i biznesowych. Rozumiemy potrzeby oraz
wyzwania przedsiębiorców i robimy wszystko, by wyjść im naprzeciw bez zbędnych
komplikacji.
Kancelaria notarialna znajduje się w wyposażonym w windę budynku przy ul. Zamoyskiego
81/4, w bliskim sąsiedztwie ul. Kalwaryjskiej, Wadowickiej, Konopnickiej, Wielickiej i
Kamieńskiego oraz centrów biurowych Imperial, Tischnera Office, Sawig Office i
Metropolitan. Usytuowanie umożliwia dogodny dojazd i zaparkowanie samochodu pod
samym wejściem oraz liczne połączenia komunikacją miejską. Łatwo do nas dotrzeć z takich
dzielnic jak Grzegórzki, Kazimierz, Podgórze, Śródmieście, Łagiewniki, Borek Fałęcki,
Prokocim, Bieżanów czy Zabłocie.
Wartości
Rzetelność
Ekonomia czasu
Dostępność
Wspólnicy
![](https://knuplerz.pl/wp-content/uploads/2022/09/Oskar-Knuplerz-scaled.jpeg)
![](https://knuplerz.pl/wp-content/uploads/2022/09/Oskar-Knuplerz-scaled.jpeg)
Oskar Knuplerz
Można śmiało powiedzieć, że notariat to całe moje życie. Wychowałem się w rodzinie, której kolejne pokolenia znakomitych prawników poświęcały się sumiennemu wykonywaniu zawodu notariusza. Ideały przekazane mi przez mamę i dziadka oraz szacunek do nieustannego podwyższania własnych standardów i wychodzenia naprzeciw ludziom szukającym pomocy sprawiły, że ja także wybrałem tę ścieżkę zawodową.
W notariacie pracuję nieprzerwanie od 2006 roku. Od tego czasu gromadzę merytoryczną wiedzę oraz praktyczne doświadczenie w kancelarii, nawiązując kontakt z klientami indywidualnymi i biznesowymi.
Moim celem jest prowadzenie Kancelarii w sposób nowoczesny i postępowy, hołdując przy tym trzypokoleniowej tradycji rodzinnego notariatu, którą mógłbym streścić w dwóch słowach: rzetelność i życzliwość. Nasza praca służy ułatwieniu Państwu życia oraz zapewnieniu najwyższego komfortu i bezpieczeństwa czynności prawnych.
W razie jakichkolwiek pytań, pozostaję do Państwa dyspozycji.
KONTAKT
mobile: +48 501-142-542
e-mail: oskar@knuplerz.pl
Oskar Knuplerz
![](https://knuplerz.pl/wp-content/uploads/2022/09/Jakub-Tyrka-scaled.jpeg)
![](https://knuplerz.pl/wp-content/uploads/2022/09/Jakub-Tyrka-scaled.jpeg)
Jakub Tyrka
Nauki prawnicze i zagadnienia z obszaru prawa oraz rachunkowości fascynowały mnie od najmłodszych lat. Konsekwentnie realizowałem tę pasję podejmując studia na wydziale prawa i administracji UJ. Po ich ukończeniu pogłębiałem wiedzę i umiejętności jako prawnik, aplikant notarialny oraz zastępca notarialny, by w 2021 roku otrzymać powołanie przez Prezesa Sądu Apelacyjnego na stanowisko notariusza.
Drugi obszar moich zainteresowań rozwinąłem studiując finanse i rachunkowość na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Zdobyte na tej drodze kompetencje w zakresie doradztwa i optymalizacji podatkowej pozwalają mi doskonale zrozumieć klientów biznesowych i udzielać im profesjonalnej, wszechstronnej pomocy. Łącząc wiedzę z tych obszarów reprezentuję nowoczesne, biznesowe podejście do notariatu, połączone z najwyższymi standardami merytorycznymi oraz etycznymi.
Miałem przywilej zdobywać doświadczenie w najlepszych kancelariach w Krakowie. Dzięki temu mogę zaoferować sprawne i merytoryczne dokonywanie czynności nawet w najbardziej skomplikowanych stanach prawnych w sposób przystępny i zrozumiały dla każdego. Moim Klientom zapewniam skuteczność, bezpieczeństwo, komfort oraz oszczędność czasu.
KONTAKT
mobile: +48 788 709 710
e-mail: tyrka@mateczny.eu
Jakub Tyrka
Zespół/biuro
Czynności
Czynności
Katalog czynności dokonywanych przez notariusza uregulowany jest szczegółowo w ustawie z dnia 14 lutego 1991 roku – Prawo o notariacie, spośród którego wymienić można te najczęściej realizowane, a są to:
- umowy sprzedaży działek, lokali oraz spółdzielczych własnościowych praw do lokali,
- umowy darowizny działek, lokali oraz spółdzielczych własnościowych praw do lokali,
- umowy ustanowienia odrębnej własności lokali,
- akty ustanowienia hipotek,
- akty ustanowienia służebności oraz użytkowania,
- umowy zamiany,
- umowy o dożywocie,
- umowy działu spadku, zniesienia współwłasności nieruchomości oraz spółdzielczych własnościowych praw do lokalu,
- pełnomocnictwa,
- akty poświadczenia dziedziczenia,
- umowy majątkowe małżeńskie (w tym umów rozdzielności majątkowej czy intercyzy),
- umowy podziału majątku wspólnego małżonków,
- akty ustanowienia fundacji,
- umowy i protokoły spółek,
- akty poddania się egzekucji,
- legalizacje własnoręczności podpisów na okazanych dokumentach oraz wzory podpisów,
- przyjęcia na przechowanie dokumentów, pieniędzy i papierów wartościowych,
- sporządzenie wypisów, odpisów i wyciągów dokumentów oraz daty okazania dokumentu,
- sporządzenie innych czynności wynikających z odrębnych przepisów.
Notariusz - cennik
Wynagrodzenie za świadczone usługi określamy na podstawie umowy ze stronami
czynności. Nigdy nie przekracza ono maksymalnych stawek taksy notarialnej właściwych dla
danej czynności. W sprawie ustalenia indywidualnej taksy notarialnej zachęcamy do
kontaktu z kancelarią.
Koszty
Celem określenia dokładnych kosztów, wraz z należnościami podatkowymi i opłatami sądowymi, prosimy o bezpośredni kontakt z kancelarią – telefoniczny, bądź mailowy. Zostaniecie Państwo szczegółowo poinformowani o wszystkich należnościach związanych z czynnością, którą chcecie Państwo dokonać.
Wynagrodzenie notariusza określone jest na podstawie umowy ze stronami czynności, nie wyższe niż maksymalne stawki taksy notarialnej właściwe dla danej czynności. W celu indywidualnego ustalenia taksy notarialnej prosimy o kontakt z kancelarią.
Na koszty dokonania czynności notarialnej składa się nie tylko taksa pobierana przez notariusza, ale również podatki (podatek od czynności cywilnoprawnych, podatek od spadków i darowizn oraz VAT) i opłaty sądowe, które notariusz z mocy prawa pobiera i przekazuje odpowiednio właściwemu urzędowi skarbowemu i sądowi wieczystoksięgowemu.
Wysokość wynagrodzenia jest określona w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 28 czerwca 2004r. w sprawie maksymalnych stawek taksy notarialnej (Dz. U. z dnia 29 czerwca 2004 r.) ze zm., a uzależniona jest ona do wielu czynników, między innymi od wartości przedmiotu obrotu czy rodzaju czynności jaka ma być dokonana.
Notariusz w kancelarii notarialnej Knuplerz&Knuplerz, to jednocześnie dobry notariusz i tani notariusz.
Prawo
Zapytanie on-line
Jeśli macie Państwo jakiekolwiek zapytania – proponujemy skorzystanie z niniejszego formularza. Odpowiedź, w dni robocze, zostanie Państwu udzielona niezwłocznie.
Kontakt
Kancelaria notarialna znajduje się w wyposażonym w windę budynku przy ul. Zamoyskiego 81/4, w bliskim sąsiedztwie ul. Kalwaryjskiej, Wadowickiej, Konopnickiej, Wielickiej i Kamieńskiego, centrów biurowych Imperial, Tischnera Office, Sawig Office, Metropolitan. Usytuowanie umożliwia dogodny dojazd i zaparkowanie samochodu pod samym wejściem. Ponadto istnieją równie dogodne połączenia komunikacją miejską. Łatwo do nas dotrzeć z takich dzielnic jak Grzegórzki, Kazimierz, Podgórze, Śródmieście, Łagiewniki, Borek Fałęcki, Prokocim, Bieżanów czy Zabłocie.
KANCELARIA NOTARIALNA OSKAR KNUPLERZ & JAKUB TYRKA
ul. Zamoyskiego 81/4, 30-519 Kraków
Godziny funkcjonowania kancelarii – poniedziałek – piątek, godz. 9:00 do 17:00.
Istnieje możliwość dostosowania godzin funkcjonowania kancelarii do indywidualnych potrzeb, również w dni wolne od pracy, po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym.
telefon: 12 352 26 66, 12 352 24 44
mobile: +48 501 142 542, +48 506 500 660, +48 506 500 580
e-mail: biuro@mateczny.eu